donderdag 25 augustus 2016

Engeland


Altijd al wilde ik een keer naar Engeland, vorige week mocht het dan eindelijk; naar Engeland met mijn vader! Om op de trein naar Engeland te mogen, moet je namelijk twaalf zijn en dat ben ik een maand geleden geworden.
Eindelijk was het dan zover. Het was vrijdag en had net bij mijn oma gegeten. Ik ging mee met me vader op de vrachtwagen. Eerst moest ik drie uur wachten want mijn vader vervoert bloemen bloemen en dat duurde even. Toen we drie uur verder waren, gingen we weg. Eerst kwamen we in België. Dat duurde maar een uurtje en toen waren we al in Frankrijk. Eenmaal aangekomen daar werd het al donker.

Om 10 uur moest ik de trein op. Dat was best smal om met de vrachtwachten erop te gaan en toen ... waren we opeens in Engeland. Eindelijk! Toen gingen er uren voorbij en natuurlijk heb ik ook nog ventjes Pokémon gedaan. Toen was het ongeveer 2 uur en had ik een liedje aangevraagd bij de radio. Na 5 minuten... Jahoor.. Hij had het over mijn liedje! Ik en mijn vader moesten keihard lachen! 

Toen was het drie uur en waren we bij de eerste klant. Daar bleven we ook gelijk slapen. Toen was het ochtend en hier had ik het meest op gewacht: shoppen en eigenlijk voor een winkel 'the one pound shop'. HIj was zo cool! Ik had er natuurlijk ook nog een paar dinge ngehaald. We hebben daar nog wat rond gelopen en toen zijn we weer terug gegaan. We hebben ook nog een paar dingen gedaan. 

Dit was mijn tripje naar Engeland. 

Mrs ~ Sabien 

Geen opmerkingen:

Een reactie plaatsen