zondag 28 augustus 2016

Feestweek

Gistermiddag ben ik nog naar de laatste dag van de feestweek geweest. Ik ging met mijn zus en mijn moeder naar een vriendin van mijn zus haar ouders.
Daarna ging ik nog met me moeder de markt over....
toen we de markt over geweest waren gingen we heel snel naar huis en weer terug. Iemand kwam namelijk spelen op oranjerock maar natuurlijk niet zomaar iemand.... Namelijk Bløf . Super gaaf!!   Ik op oranjerock.Toen Bløf klaar was met zingen wilde ik nog even naar de kermis. Helaas heb ik niks gegrepen. Het was ongeveer kwart voor 10 en toen gingen we nog lampionoptocht kijken daarna was het half 11 en gingen we naar huis.


Twee dagen geleden ging er ook nog iemand flyboarden . Ik had er een filmpje van gemaakt.

Hier kan je hem op vinden.


Mrs~Sabien

Geen opmerkingen:

Een reactie plaatsen